Структура методичної роботи
Рубіжанської гімназії №4
у 2021-2022 навчальному році
1. Науково-методична проблема, над якою працює педколектив школи «Використання інноваційних технологій навчання і виховання у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа». (4-й рік).
2. а) ШМО вчителів початкових класів та вихователів ГПД, кер.Перепелиця К.
Проблема: «Застосування інноваційних підходів до навчання учнів початкових класів у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»;
б) ШМО вчителів суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу, кер. Холодняк Л.
Проблема: «Інноваційні технології навчання і виховання на уроках суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;
г) ШМО класних керівників, кер. – заступник директора з ВР Назарько К.
Проблема: «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного колективу учнів».
3. Форми роботи:
а) загальношкільний методичний майданчик;
б) творча група «Інноваційні технології навчання учнів 5-9 класів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;
в) динамічні творчі групи для підготовки науково-методичних заходів;
г) взаємовідвідування занять та позакласних заходів;
д) докурсові та післякурсові завдання;
ж) індивідуальна робота над науково-методичною проблемою;
з) групові та індивідуальні консультації;
к) самоосвіта.
4. Майстер-класи вчителів, які мають звання «Старший учитель»: Руденко Т., Петросян І., Холодняк Л.
5. Постійнодіючі внутрішньошкільні психолого-педагогічні семінари:
- ««Адаптація учнів до навчання у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа», кер.Назарько К., психолог Мостова І.
- «Використання інноваційних технологій навчання і виховання у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа», кер. Лоза Г.
6. На рівні школи вивчається досвід педагогічних працівників, які атестуються у 2021-2022 навчальному році:
- Боцун Ю., учителя фізичної культури;
- Назарько К., учитель математики, інформатики;
- Слєкпокурова І., учитель англійської мови;
- Холодняк Л., учителя української мови і літератури.
На рівні міста вивчається досвід педагогічних працівників:
- Холодняк Л.В., учителя української мови і літератури;
- Руденко Т.П., учителя початкових класів.
7. Наставництво у роботі з молодими та малодосвідченими вчителями
№ з/п | ПІБ учителя | Предмет | Стаж роботи за фахом | Навчальний заклад | Курс | Наставник |
1 | Григоренко Тетяна Володимирівна | Асистент учителя | 3р. | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | Руденко Тетяна Петрівна | |
2 | Тіщенко Ірина Вікторівна | Учитель української мови і літератури | 1р. | Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (магістратура) | Холодняк Любов Василівна | |
3 | Решетняк Віра Вікторівна | Учитель математики | 3р. | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | Лоза Ганна Михайлівна |
8. Форми методичної роботи щодо організації національно-патріотичного виховання:
- засідання ШМО класних керівників «Новації у патріотичному вихованні учнів» (жовтень).
- засідання педагогічної ради «Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти. Питання по групам «Формування національно – патріотичної свідомості молодших школярів» (вчителі 1-4 класів); «Компетентнісний підхід до виховання: компетентність класного керівника, учня» (вчителі 5-7 класів); «Основні напрями в роботі педагогічного колективу щодо формування ключових компетентностей учнів» (вчителі 8-11 класів) (січень);
- творча група для підготовки батьківської конференції «Виховання патріота і свідомого громадянина України».
Коментарi