Структура методичної роботи
Рубіжанської гімназії №4
у 2021-2022 навчальному році

1. Науково-методична проблема, над якою працює педколектив школи «Використання інноваційних технологій навчання і виховання у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа». (4-й рік).

2. а) ШМО вчителів початкових класів та вихователів ГПД, кер.Перепелиця К.

Проблема: «Застосування інноваційних підходів до навчання учнів початкових класів у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»;

б) ШМО вчителів суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу, кер. Холодняк Л.

Проблема: «Інноваційні технології навчання і виховання на уроках суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;

г) ШМО класних керівників, кер. – заступник директора з ВР Назарько К.

Проблема: «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного колективу учнів».

3. Форми роботи:

а) загальношкільний методичний майданчик;

б) творча група «Інноваційні технології навчання учнів 5-9 класів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;

в) динамічні творчі групи для підготовки науково-методичних заходів;

г) взаємовідвідування занять та позакласних заходів;

д) докурсові та післякурсові завдання;

ж) індивідуальна робота над науково-методичною проблемою;

з) групові та індивідуальні консультації;

к) самоосвіта.

4. Майстер-класи вчителів, які мають звання «Старший учитель»: Руденко Т., Петросян І., Холодняк Л.

5. Постійнодіючі внутрішньошкільні психолого-педагогічні семінари:

- ««Адаптація учнів до навчання у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа», кер.Назарько К., психолог Мостова І.

- «Використання інноваційних технологій навчання і виховання у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа», кер. Лоза Г.

6. На рівні школи вивчається досвід педагогічних працівників, які атестуються у 2021-2022 навчальному році:

- Боцун Ю., учителя фізичної культури;

- Назарько К., учитель математики, інформатики;

- Слєкпокурова І., учитель англійської мови;

- Холодняк Л., учителя української мови і літератури.

На рівні міста вивчається досвід педагогічних працівників:

- Холодняк Л.В., учителя української мови і літератури;

- Руденко Т.П., учителя початкових класів.

7. Наставництво у роботі з молодими та малодосвідченими вчителями

№ з/п ПІБ учителя Предмет Стаж роботи за фахом Навчальний заклад Курс Наставник
1 Григоренко Тетяна Володимирівна Асистент учителя 3р. ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Руденко Тетяна Петрівна
2 Тіщенко Ірина Вікторівна Учитель української мови і літератури 1р. Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (магістратура) Холодняк Любов Василівна
3 Решетняк Віра Вікторівна Учитель математики 3р. ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Лоза Ганна Михайлівна

8. Форми методичної роботи щодо організації національно-патріотичного виховання:

- засідання ШМО класних керівників «Новації у патріотичному вихованні учнів» (жовтень).

- засідання педагогічної ради «Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти. Питання по групам «Формування національно – патріотичної свідомості молодших школярів» (вчителі 1-4 класів); «Компетентнісний підхід до виховання: компетентність класного керівника, учня» (вчителі 5-7 класів); «Основні напрями в роботі педагогічного колективу щодо формування ключових компетентностей учнів» (вчителі 8-11 класів) (січень);

- творча група для підготовки батьківської конференції «Виховання патріота і свідомого громадянина України».

Кiлькiсть переглядiв: 944

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.