Весняні канікули

Це тільки здається, що під час канікул життя освітніх закладів завмирає. Насправді ж, протягом канікул у закладах відбувається безліч корисних цікавих заходів. Учителі Рубіжанської гімназії №4, розуміючи усі складнощі дистанційного навчання, з метою надолуження освітніх втрат організували індивідуальні консультації для учнів 2-9 класів з усіх предметів.

У 2 класі пройшла бесіди “Домедична допомога постраждалим від пожеж”, “Операція “Чиста оселя, подвір’я, вулиця, село, місто - чиста країна”, бесіда-заклик «Турбота про птахів». Цікавою для учнів 4 класу була бліц-вікторина «Розумники і розумниці». У 7 класі була проведена віртуальна подорож “Луганщина-світанок України”, “Книга-мандрівка. Україна”. Учні 7-8 класів взяли участь у грі-вікторині з англійської мови. Дев’ятикласники обговорили тему «Шкідливі та корисні звички».

Учні 2-6 класів підготували виставку малюнків «Ми діти, і ми проти шкідливих звичок».

Педагог-організатор Інна Андрусенко провела 2-9 майстер-клас з виготовлення Великодньої поробки для учнів і вчителів. 30 березня був проведений круглий стіл для учнів 6-9 класів «Здоровий спосіб життя вибір успішних», а після нього - вікторина «Що шкідливо? Що корисно?».

Психолог Юлія Топчій запропонувала дітям ознайомитися з освітнім мультсеріалом “Вулиця сезам” (розвиток математичних, наукових та соціально-емоційних навичок, формування здорового та безпечного способу життя, безбар’єрного спілкування) та з освітнім серіалом про кібербулінг з українською суперстар NK/Настя Каменських і співачкою, акторкою та ютуб влогеркою Анною Трінчер. Також психолог надала рекомендації учням і педагогам через спільні чати “Дихальні практики та ранкова руханка для дітей та освітян”.

27.03 відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії І рівня. 29.03 пройшов круглий стіл для вчителів “Вікові особливості дитини”. Педагоги протягом канікул опрацювали матеріали та відвідали вебінари, тренінги з тем “Основи консультативної практики в роботі працівників психологічної служби закладів освіти”, “Удосконалення психологічної компетентності сучасного педагога: індивідуальні особливості учнів під час дистанційного навчання”,“Педагогіка партнерства: соціально-педагогічна підтримка дітей та батьків в умовах воєнного стану”, “Психолого-педагогічна підтримка учнів, які пережили психотравмуючі події”, “Як говорити з дітьми про війну”, ”Варто бути обережними: як говорити з дітьми про Голодомор”,“Як говорити з дітьми про “прильоти”..., «Цікавий урок для дітей із ООП: унікально, розвивально, особистісно, корекційно», “Підзарядка для вчителя: як поновити ресурси, коли сили на нулі” тощо. У батьківські чати класними керівниками були направлені покликання на корисні ресурси: https://childdevelop.com.ua/articles/psychology/, https://zags.org.ua/tatam/iak-hovoryty-z-dytynoiu-pro-viinu-porady-vid-psykholohyni/, https://zags.org.ua/category/tatam/тощо

Протягом канікул продовжилася підготовка до фіналу міського етапу гри «Сокіл («Джура»)


Галерея "Весняні канікули"

Кiлькiсть переглядiв: 2

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.